top of page

MIASU HAS IT ALL!!

"MIASU"

Een naam die jullie wellicht nog veel zullen horen en zien! Waarom? Wel,

het is namelijk de blog van mijn nicht! Wie ze is moeten jullie zelf maar even

lekker ontdekken op haar eigen blog. ;) Maar wat ze doet zullen jullie héél snel

merken hier op MIKATO! Mijn nicht maakt namelijk KLEREN. Niks fijner voor een blogster natuurlijk dan exclusieve stukken :D En dat privilege heb ik! Hoewel.....

Binnenkort kom er nog super spannen nieuws op MIASU. Ondertussen heb ik al 2 stuks klaar hangen voor de winter van MIASU (en dus ook 2 blogposts!)

Maar mijn nieuwste stuk deel ik al graag met jullie, het sluit namelijk ook helemaal aan

bij mijn eerste "back2school" post! Namelijk een MIASU pennenzak :D

Ik ben er alvast super blij mij, en ondanks ik in mijn zesde jaar zit heb ik toch al wat jaloerse

vriendinnetjes gehad héhé!


bottom of page