top of page

MELLER X IVYREVEL

"DELIVERY"

Iets wat ik gewoonlijk niet vaak, snel zou doen dat online bestellen! Ik ga zo veel liever zelf naar de winkels! Alles even kunnen passen, kunnen opzoek gaan naar de leukste dingetjes, een sfeerbeeldje krijgen van de 'mode' enzoverder :D Maar toch kon ik het even niet laten!

 

"IVYREVEL"

Het kledingmerk van de enige echte Kenza Zouiten! Een blog waar ik zo naar opkijk! Hierop bestelde ik onder andere deze T-shirt! Maar ook een tweede T-shirt en een lekker warme sweater zat mee in m'n winkelmand. Deze krijgen jullie zeker en vast nog te zien op de blog!!

"MELLER" Hoe rap de zomer ook niet voorbij is hier bij ons in België bleef ik toch op zoek gaan naar dé fashion zonnebril. En jaja, die vond ik ook! Al snel werd "Meller Brand" mijn ware redding en kocht ik de NYASA KYANITE SKY online op hun site.

bottom of page